You are amazing, just the way you are

Idag har jag varit precis lika grå som himlen utanför fönstret. Hemtenta, like I told before. En matpaus nere i byn, i övrigt så har jag inte gått ifrån datorn och alla akademiska termer. Äntligen känner jag mig relativt färdig. Ikväll läser jag igenom det och ler lyckligt när jag kan trycka på knappen "lämna in" och pusta ut.

Jag är fåordig och det har hänt igen, det får mig att bryta ihop lite. Så snart tar jag en promenad i regnet och landar i min fina Cassandras soffa, där tillbringar jag kvällen och ler åt det vi har istället för att tänka så mycket.

"man måste dö några gånger innan man kan leva" jag tror att han kan ha rätt, även om det inte är bokstavligt talat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback