Du kommer inte att stanna här länge

Upp och ner, precis som vanligt. Men jag har hört att det är synd att klaga, så jag låter bli. Jag har det bra trots allt, jag trivs och jag har hittat någon som gör det tillsammans med mig.

Det finns en förmåga till att hända väldigt mycket i mitt liv. Jag är dålig på att redogöra, men ibland får ni läsa mellan raderna lite. De senaste händelserna har fått mig mer fundersam och kanske är det precis det som stör min sömn, alla oinbjudna gäster.

Jag drömmer mardrömmar. Jag pratar, gråter, slåss, vrider och vänder på mig. Något jag aldrig har gjort tidigare. Vissa dagar vaknar jag kallsvettig och känner mig otrygg. Det kan finnas lite aningar. Jag vet att det bara är jag som kan ändra på det, men det är försent nu. Jag får lära mig att leva med det.
 



Jag lyssnar på nya låtar. Känner igen mig i var och varannan textrad, ibland är det ledsamt.
Idag är en såndär dag, jag läntar tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Linda



Du är välkommen när du vill. Om inte den här staden står för för mycket.. ja.. du vet :) Jag blir glad av att se dina vändningar iaf. Man ska göra saker man mår bra av. Oavsett vad.



Och dina ord värmer sjukt mycket. Det ska du veta.

2010-10-20 @ 22:52:00
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback