Trötta måndagsord

Det är något magiskt med julgardiner och adventsljusstakar. På söndag är det första advent. Julskyltning två helger i rad. Jag försöker locka med mig A till Göteborg någon helg innan jul. Jul på liseberg, det ska vara magiskt. Denna julen kommer att bli magisk, jag känner det redan nu. Och du finns med oss, även om det inte är i jordelivet.

Det härjar för övrigt magsjuka lite överallt. Natten var stundvis outhärdlig. Idag har jag pluggat, hela dagen. Kvällsn PM-inlämning är klar. Jag förvånade mig själv med att öppna hemtentan som kom ut under dagen. Jag dog när jag såg den, ordagrant. Ibland är det absolut inte okej vad människor förväntar sig. Kurslitteraturen blir min bästa vän och jag ska göra allt för att bli färdig så att jag kan njuta i helgen. Synd bara att jag inte kan vara med och göra Jönköping osäkert, det hade varit något extra ordinärt.

Jag stänger in mig ett par dagar, gör det jag har planerat och håller stängt för resten.

Kommentarer
Postat av: M

Fastnade för sista meningen! Den gjorde allt. Fint!

Hoppas allt är bra och att du hinner njuta av vinterlandskapet!

2010-12-02 @ 12:02:00
URL: http://tidvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback