"This time i know it's for real"

Ibland behöver man pauser ifrån livet, verkligheten och alla måsten. Inlämningen blev inte fulländad så jag har suttiet med resterna idag, men jag lider inte. Snarare tvärtom.

Jag struntade i allt som har med normer och akademiska termer att göra. Istället åt jag taco hemma i soffan och hade idolmys. Jag åt på resturang i min pluggstad och kollade på en hyllning till Queen "A night at the opera". Jag fick några timmars mindre plugg men lika många timmar mer lycka. Det var fantastiskt och sällskapet likaså. ♥

Ikväll unnar jag mig chips & dip framför en film. Det blir ensamt nu, ett litet tag framöver.

Kommentarer
Postat av: M

Tack. I do me best.

2010-11-08 @ 09:01:15
URL: http://tidvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback