there is no way to love, love is the way

Det var konstigt att sova inatt, någonting var inte detsamma. och jag tror att jag skulle kunna sätta fingret på vad.

Termometern visade -7,5 grader imorse, vinden frös ikapp med mitt hjärta. Gymmet fick besök av mig, det var längesedan sist. men det gör mig gott, det vet jag.

Eftermiddagen ägnade jag åt mina garderober, äntligen kan jag se alla mina kläder och inte bara det som kom sist in. Jag borde kanske ha gett kurslitteraturen lite mer tid, men jag brukar klara mig ändå.

Ikväll knöt jag på mig löparskorna och sprang en runda i mörkret.
Nu tittar jag på heminredning på en jättemysig sida som jag hittade. Senare myser jag framför tv:n och fortsätter min ensamhetsperiod. Imorgon ringer klockan tidigt igen, universitetet it is.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ryser i hela kroppen när jag läser om minusgrader, här var det tretton grader idag och det var tillräckligt kallt. Känns som två skiljda världar, det är det kanske också. Tänk att man anpassar sig så fort. Hoppas allt är bra med dig! Kram.

2010-11-08 @ 21:31:56
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: M

Träning mår vi alla gott av tror jag. Än en gång: jag gillar att läsa dina rader :)

2010-11-09 @ 16:00:50
URL: http://tidvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback