Snön faller och vi med den

Jag blev upptagen med den något bittra verkligheten, men tystnad är inte alltid det bästa. Att ett vinterland har skapats ses dock som mysigt.

Människor förändras, det visste jag sedan innan. Både på gott och ont. Men det finns vissa gränser för vad som är acceptabelt och ibland kanske mam borde rannsaka sig själv innan man väljer att slänga ur sig grodor ur munnen, som kan göra andra väldigt illa. Payback is a bitch.

Hemtentan är inskickad och jag försöker koda fram följande uppgifter som praktiskt taget känns omöjliga just nu. Helt självständigt utan föreläsningar. Time will tell.

Helgens julfest blev toppen.
Idag har jag myst med Cassandra och under kvällen fortsätter jag att koda.


Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2010-12-11 @ 16:26:22
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback