sjung om dom gånger vi delade ett liv med en blick

jag tror att Jocke Berg har en förmåga till att skriva några av de i särklass bästa texterna.

Vinden viner utanför fönstret på en liten stuga på 9 kvadratmeter, det är tur att man inte bor på dessa kvadratmeterna i vanliga fall, men ack så mysigt om än bara för några timmar. Det har regnat hela natten och morgonen, snart går det att bada i pölarna.

Dagens tanke var att plugga de timmar som jag satt ensam, men det stannade vid just en tanke. Och faktiskt inte på grund av lathet. Dokumentet med uppgifterna går inte att öppna och då är det svårt att veta vad som ska göras. Men jag tror att det var meningen såhär.

Om några timmar så bär det av back home. together for the weekend.
Ikväll ska vi julpyssla och umgås med härliga människor, och jag är övertygad om att det kommer att bli en mysig kväll. Förresten så längtar jag hem lite, av en annan orsak. som jag måste hålla på eftersom att du inte vet något förren ikväll. (läs: mamma är en hemlighetsmakare och berättar inte för hela familjen när något förändras)


Kommentarer
Postat av: M

Jag vill tro att det finns en mening med allt här i livet.

2010-11-12 @ 14:34:37
URL: http://tidvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback