Rubriklös onsdag

Igår fyllde världens finaste vän 19 år, bästa Fanny. Grattis, jag hoppas att jag överraskadade dig med ett förmodligen oväntat paket, snart ses vi. ♥

Tentaveckan är över. En helg har passerat. Jag har slagits med tanter på Ullared, träffat fina människor och kommit underfun med att livet inte alltid är vad man tror. Idag sitter jag och läser kurslitteratur inför fredagens inlämningsuppgift. Igår satt jag på introduktion och föreläsning inför den nya delkursen, hela dagen. Min hjärna börjar bli full.

De senaste dagarna har jag för övrigt börjat försöka ställa in mig mentalt på att jag snart lämnar mitt trygga flickrum och förflyttar mig till en ännu okänd och ny stad, (läs: med betoning på stad jämfört med min nuvarande trygga by) alldeles ensam. Jag har köpt en massa nödvändiga saker och julens önskelista består endast av saker inför flytten. It's my turn now.

Snart kommer A på lunch. Jag tror att det är rätt tomt men jag är för lat för att cykla till affären, vi får se hur vi löser det. Jag har ställt in mig på en effektiv eftermiddag, vi får se om jag lyckas.


Kommentarer
Postat av: M

Jag gillar ditt sätt att skriva. Du är duktig på att formulera orden.

2010-11-04 @ 17:08:34
URL: http://tidvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback