Onsdagspuss

Graderna hoppar, från plus till minus och vise versa. Det är svårt att bestämma klädsel när man ska gå utanför dörren. Jag har fortfarande inte tagit fram min vinterjacka, vissa dagar skulle jag dö för det medan jag andra dagar skulle dö i den. Sverige, bara Sverige.

Kurslitteraturen gjorde sig påmind idag, men jag blundande. Jag gick loss med dammtrasor, dammsugare och golvmopp istället. Här borde vara kliniskt rent. och snart kan jag nog varenda Queenlåt utantill. 

   

Ikväll var jag på bodypump med världens bästa Cassandra. Jag & mamma syndade, vi beställda pizza ifrån det nya stället här i byn, eller nyöppnade med nya ägare iallafall. Nu ligger jag nerbäddad, ni kan tro att jag har det mysigt.

Imorgon ringer klockan tidigt.
Jag stannar kvar i Lund, spenderar eftermiddagen med fina Frida.
Åker ett annat tåg, till ett annat ställe. Enmsamheten är inte min då, för några dagar.



Kommentarer
Postat av: M

Vad mysigt det ser ut på bilderna.. Skönt att du slipper ensamheten för några dagar. Ta hand om dig!

2010-11-11 @ 07:44:08
URL: http://tidvatten.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag är inte så sugen på att komma hem till snöstorm och minusgrader om jag ska vara ärlig, men som det ser ut nu åker vi hem och hälsar på en stund i december (mest för att Jonathan måste göra prov och för att vi behöver lite mer kläder :p). Vi är verkligen inte färdiga med Barcelona än, äventyret har precis börjat, det finns så mycket mer jag vill se och göra. Så vi blir nog kvar ett tag, jag vill inte spekulera i det så mycket. Vi kommer hem när vi är färdiga (om vi någonsin blir det). Så ser det ut just nu! :)

2010-11-11 @ 21:25:32
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback