Mitt i allt så ska man räcka till

Tystnad. Det är nog mitt bästa verktyg när någonting blir för jobbigt. Ni förstår.

Det blev kaos på mindre än två minuter och jag tror fortfarande inte riktigt att jag har grepp om all ny fakta. I helhet så rör egentligen inte situationen mig i ryggen men de ständiga lögnerna, de gör ont. Att hela tillvaron i efterhand verkade vara uppnyggt på lögn efter lögn. Är jag också en lögn då?

Det är tur att jag har så många fina människor runt omkring mig. Undra hur det skulle gå annars. Den tanken vågar jag nog egentligen inte ens tänka.
Idag satt jag & mamma på ett café i byn, som faktiskt var mysigt- tro det eller ej. Fantastiska mamma. Jag kom hem med en jacka & en halsduk, jag var värd det.

Ikväll dricker jag te och läser om hur mitt 2011 kommer att bli. (läs: jag råkade gå förbi ett ställ med böcker om hur kommande år kommer att bli för varje stjärntecken och jag kunde såklart inte motstå den)

Imorgon ringer klockan tidigt igen och när jag kommer hem så gör också fantastiska A det, lovely.
Next up: plocka i ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback